homelistao webuzúčastněné firmykontaktdiskuze horni levehistorietechnické údajeanimacevizualizaceobrdolni levyaktualityinformace stavbyharmonogramfotografievideogalerie
Diskuze
Jméno: Email: (dobrovolný)
Text:




Záznamů: 341 - 360 z 7817

«« « 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 » »»

Jirka8.1.2004 - 2:29

Dost často si to fotím, a činil jsem tak i v zmiňovaném období. Na fotkách nikdo nepracuje, informace o datumu a čase jsou patrné z EXIF souboru.

Já nevidím a jistě uznáte ani nemohu vidět do zákulisí(viz. tramvaj na levoboku Seifertovy ulice). Buď udělat zde kolektor bylo neekonomické a pak je vše v pořádku. Nebo je opak pravdou a pak je chybou projektanta, že nedokázal prosadit vhodné řešení. Neberte to prosím osobně, ale to že nějaký správce(není to náhodou stát?) nechce za uložení platit, nepovažuji za věcný(byť chápu že je rozhodující) argument.


Ivan Pomykáček8.1.2004 - 11:51

Pro pana Jirku

Mě by docela co je Váší občanskou profesí, že dokážete odsoudit projektanta (teď vůbec nejde o mě) za jeho neschopnost aniž by jste u těch jednání (rozhodně nebylo jedno s jedním subjektem) byl. Například takový Č.TELECOM a.s. si tady dal stryktní podmínku, že bude souhlasit se stavbu pouze bude-li mít samostatnou kabelovou trasu (těleso). Pražská plynárenská A.S. zase trvá na tom, aby ze ni uložení její sítě do kolektoru (38.000,-Kč/rok) platil investor tedy ČD, samozřejmě mohu pokračovat, ještě pořád si myslíte že je to vše jenom neschopnost projketanta a že je to jednoduché! Já tedy rozhodně NE!


Honza8.1.2004 - 12:43

Ve všem souhlasím s panem Pomykáčkem. Nejsem přímo vyštudovaným projektantem, ale mám k této profesi velmi blízko. A představa, že projektant si může diktovat podmínky, jak a za jakých podmínek se ta která stavba (v tomto případě kolektor) může uskutečnit, mi přijde s prominutím dost naivní. Výsledný projekt je často kompromisem toho co si vymyslí projektant a co je investor a ostatní subjekty schopen akceptovat (a že to je často velký boj). Takže si myslím, že odsuzovat projektanta za to, že sitě nakonec nejsou v kolektoru, je dost absurdní.

Pokud jde o stavební činnost, tak jsem ani já neviděl nějaký velký stavební ruch v místě stavby. Ale myslím si stavební firma to má dobře spočítané a ví, že kdyby překročila udávaný termín, tak platí tučný penále. A to že zkrátili plánovaný termín o pět měsíců je jenom plus.


Jiri8.1.2004 - 17:45

Mohl by mi prosim nekdo rici, jaky je termin pro zahajeni Noveho Spojeni? Psalo se, ze to bude leden tohoto roku. Bude tento termin dodrzen. Dekuji


M.Bardoděj8.1.2004 - 23:58

To Ing. Pomykáček : Děkuji za informaci o BKV panelech, pokud mají zůstat na svých místech, je to OK.

To Jirka: Vy jste ještě asi nikde nic nepostavil, resp. nevyběhal si stavební povolení, že ? Tak to zkuste. Je to projektant stavby, kdo potřebuje razítko a podpis od správců sítí, oni schvalují, že se s jejich sítěma může manipulovat. (Asi existuje i způsob, jak nahradit souhlas správce sítě, který ho domítne dát, protože si klade nesplnitelné požadavky, zřejmě je to rozhodnutí soudu, ale to by byl tak dlouhodobý proces, že je lepší se dohodnout.)


Jirka9.1.2004 - 1:06

Máte pravdu. Pokud projektant udělá pro prosazení správného řešení maximum může mít čisté svědomí. Bohužel to však nic nemění na tom, že výsledek mohl být lepší.
Pokud vím, tak Praha má jednu z nejrozšířenějších a technologicky nejvyspělejší sítí kolektorů na světě. A tak mě mrzí, že podle logiky zde zmíněné se již žádný kolektor asi nepostaví.


Kokr9.1.2004 - 8:24

To Jirka

Myslím, že v tomto státě je mnoho věcí, které by mohly být lepší. Proti tomu je tato stavba na tom ještě velice dobře.


Ivan Pomykáček9.1.2004 - 14:08

Pro pana Jiriho

Termín zahájení 01/04 rozhodně (bohužel) dodržen nebude!


Jiri11.1.2004 - 17:07

Pro pana Pomykacka

Mohl byste mi tedy prosim rici, kdy asi se se stavbou zacne? Je take ohrozen termin dokonceni?
Dekuji


Ivan Pomykáček12.1.2004 - 6:53

Pro pana Jiriho

I kdyby jste mě natahoval na skřipec tak Vám odpověď nesdělím, protožen ji nevím. Momentálně je vše v rukou Ministerstva dopravy a Správy železniční dopravní cesty, kdy dají stavbě zelenou. Termín dokončení se určitě oproti zde dříve uvedenému posouvá. Na kdy? To budeme schopni říci až se se stavbou skutečně začne.


Johny13.1.2004 - 9:12

Když už tu byl nápad vybudovat železniční zastávku v prostoru Sluncové, co by bránilo vybudování zastávky třeba na Výtoni! Navíc doufám, že se zlepší napojení stanic a zastávek na síť MHD, např. Dejvice-Hradčanská či Jinonice-stejnojmenná stanice metra. Nebo se s tímto zlepšením nepočítá?


JPB13.1.2004 - 13:54

Co za žel. svršek bude použito na:
-mostě přes Seifertovu
-novém spojení


JPB13.1.2004 - 13:55

Brání ještě "zelený" Kužvart a spol. výstavbě NS?


JPB14.1.2004 - 9:38

Tak co, už se pan ing. Tikman "pochlapil"?

Kdyžtak mi alespoň, prosím, sdělte, zdali se bude možno ke stavbě III. koridoru vyjádřit, či podat pzměňovací návrhy a kdy a kde.
Dík předem.


Ivan Pomykáček14.1.2004 - 16:30

Pro pana JPB

ŽST Karlštejn řeší v rámci stavby III.Koridoru SUDOP Brno jakožto vítěz OVS, jestli již začali nevím. Případné připomínky lze uplatnit prostřednictvím OPŘ Praha, nebo přes GŘ ČD DOP O11 - odbor provozování dráhy resp. O16 - odbor osobní dopravy, případně prostřednictvím investora tj. SŽDC, Stavební správy Plzeň. Pan Tikman je již "mimo hru"!

Svšek na Novém spojení je uvažován S49 s výjimkou některých výhybek, u kterých se předpokládá vyšší zatížení ty jsou UIC60, na mostech přes Seifertovu bude až do výstavby NS taktéž S49.

No a pan Kužvart jistě brousí tužku na odvolání ke stavebním řízením.


Ivan Pomykáček14.1.2004 - 16:33

Por Pana Johnyho

Chystám sem schéma výhledu linek městské a příměstké železnice na uzemí Prahy a okolí, která by Vám měla odpovědět na Vaši otázku, byť ta je tak trosšku mimo téma zde presentované, ale má to jistě svoje souvislosti pro komplexnost.


JPB14.1.2004 - 16:43

Pro ing. pomykáčka

Dík.

Abych se toho NS qůli "Ateliéru" dožil.:-( (je mi teprv 23).


Michal14.1.2004 - 18:14

Vylučuje S49 Skl4,případně FastClipy, nebo to jde dohromady?


Ivan Pomykáček15.1.2004 - 6:28

Pro pana Michala

Nevím kam tím míříte???!!! Samozřejmě - S49 na betonvých pražcích s pružným bezpodkladnicovým upevněním.



Design CTECH.CZ ©2005